Jullov :)

image2

Nu är det jullov^^, nu får man bara vara hemma och slappa och träffa kompisar. Imorgon kommer Viktor hit och vi ska åka pulka och ha snöbollskrig x"D. Väldigt trevligt.
Idag har jag varit hemma hos Fanny, vi åt våfflor och hade trevligt, sen satte vi oss i hennes säng och somnade. Jag sov i flera timmar O_o. Så social var jag, ^^. Förlåt Fanny^__^ . Sen så gick vi och köpte godis och hyrde film: "Pans Labyrinth ", den var lite knepig men bra.

Jag har bestämt mig för att börja tro på tomten. Tycker att det verkar som en vettig ide att dom som tror på tomten får paket av honom men dom som inte tror på honom får inga åaket av honom. Så om jag nu bestämmer mig för att han finns får jag nog lite extra julklappar^^. Har även börjat kolla på julkalendern på internet eftersom jag har missat så många avsnitt på tv. Men nu tänker jag ta igen. Det är ju endast 4 kvar nu. 4 DAGAR KVAR TILL JULAFTON Dags att börja räkna in. Det är dan före dan före dan före dan före dopparedan. Måste köpa klart julklapparna, jag har inte köpt mammas än och så måste jag köpa Simons födelsedagspresent. Men det ordnar sig nog, ska till Karlstad på lördag.

Jag ska börja fundera på mina nyårslöften och famförallt var jag ska spendera nyrår^^. Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Pettersson in hometown

En liten sötis ;).. Puss

2009-02-06 @ 00:46:13
URL: http://pettmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback