Underbart.

Jag mår bra. Väldigt bra^^. Dock så tycker jag att det är helt meningslöst och hemskt att sova ensam. Jag hatar det verkligen. Är så grymt mycket mysigare att sova med en annan människa, i detta fall en speciell människa. Haha, förra veckan så sa jag att jag inte kunde bli kär. Får nog ta tillbaka det xD. Jag kan visst bli kär, det ska bara vara rätt människa för att jag ska bli det.

Jag älskar solen, älskar att känna hur den värmer mot kroppen. Hade kjol och tights på mig för första gången på länge, kände att det var helt rätt dag för att ta på sig jätteturkosa tights idag. Vårkänslorna är här :D.

I helgen kommer Calle hit också har jag sirkusuppvisning. Längtar som tusan efter den killen, kan inte vara utan honom en dag nästan ju. Hur ska jag överleva detta? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback