Lägenhet

Så var man här, i den nya lägenheten. Sov för första gången i den inatt :D . Det känns lite galet att det här är mitt, mitt alldeles egna. Min lägenhet. Det är fortfarande väldigt mycket som behövs göras i den, jag och mamma satte upp barbordet igår men det blev alldeles för högt så vi får väl fixa det någon annan dag när hon har tid istället. Annars så borde jag sätta ihop min tv-bänk från Ikea och börja lägga in mina kläder i byråerna. Men som den sjukling jag är ( hosta, ont i halsen, förkyld och ont i huvudet) så sitter jag istället kvar framför datorn.

Skolan börjar om 2 dagar, det känns ganska läskigt. Det är så mycket nytt som kommer att hända. Mitt schema förstår jag mig inte på heller. Det ser helknasigt ut.

Saknar min Linda som tusan, när ses vi?

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Tjatjaa! Jag har nu uppdaterat min blogg, som jag hoppas att du följt sedan du kommenterade! (;

2008-08-20 @ 01:11:13
URL: http://saabiina.bloggspace.se
Postat av: chris

Välkommen till Karlstad! Även om jag själv ska flytta dit om 11 dagar. Men jag var faktiskt där idag och fick se den för första gången och jag blev riktigt glad! Hoppas att både du och jag får en fruktansvärt härligt superduper kul tid i Karlstad - vår nya hemstad!

2008-08-20 @ 19:38:06
URL: http://paranoidandroid.blogg.se/
Postat av: Linda

VÄNNEN <3

2008-08-22 @ 17:38:08
URL: http://nightfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback