Ojoj.

Nu är jag hemma igen för första gången på lite över en månad. Med hemma menar jag alltså mitt forstahandshem Ängen där jag inte kunnat spendera så mycket tid nu i sommar för att jag har jobbat hela tiden. Men nu är jag hur som helst hemma här igen fast denna gången bara på en snabvisit eftersom att jag är tvungen hem för att packa inför norgelägret på söndag.

Jag är väldigt förväntansfull, det kommer nog att bli jätteroligt. Jag och Moa åker alltså med Ung kultur på kulturläger till Hamar i Norge nu på söndag och stannar där tills nästa lördag. Min förstahands workshop är teater sen så får vi välja en workshop när vi har kommit fram också. Är lite osäker på vad jag ska välja men troligtvis blir det nog gyckleri.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback