Storhandling

Idag har jag och mamma varit väldigt duktiga och storhandlat hela dagen. Och när jag säger storhandla menar jag det verkligen. Vi har nämligen köpt grejor till min lägenhet och till den behövs det verkligen sjukt mycket grejer. Det är inte riktigt klokt hur mycket saker man måste ha. Än så länge har jag väl inte riktigt allting som behövs men jag tycker att det får komma allt eftersom. Det behöver ju faktiskt inte vara perfekt från första dagen^^ Eller hur Linda?

Jag har även köpt en dator till mig själv :D fast jag får den inte förräns nästa söndag då jag kommer hem från Camp 08.

Snart kommer underbar och myser med mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Precis Hanna!

Det måste få komma allt eftersom, annars blir man både tokig och pank.. ;D



2008-08-06 @ 22:14:36
URL: http://nightfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback