Avenue Q

Just kommit hem från Avenue Q. Hann ju inte riktigt berätta vad det var för någonting men det är i alla fall en musikal med dockor. Väldigt roligt och skitsnyggt gjord. Jag har nog aldrig skrattat så mycket under en föreställning förut, det var som ett barnprogram fast med vuxenhumor och den träffade precis rätt! Min humor absolut och tydligen Malins också. Tur att vi satt allra längst upp på andra(!!!) läktaren för annars hade dom nog sagt till oss att vara tysta för vi låg helt dubbelvikta av skratt ibland. Man blev verkligen pepp av den!

Nu är det 21 dagar och två timmar kvar till jul. Jag räknar ner, jag har själv försökt att julpynta lite här hemma så lite julmys har jag allt. Hyacinter på bordet, adventsljusstake framme, mycket ljus överallt och.. ett helt otroligt FULT pepparkakshus. Haha, det är så fullt att det faktiskt blir snyggt. Jag och Malin kanske inte var några mästare på detta med pepparkakshus men övning ger väl färdighet? Vi får väl se till nästa jul då om vi kan få till ett någorlunda fint pepparkakshus då.

Pepparkakshus
Mitt och Malins pepparkakshus. Kommentar någon?

Kommentarer
Postat av: LINDA

Hahah, pepparkakshus ska inte vara snygga.. de ska vara charmiga! :D

2008-12-04 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback