Biblioteket

Biblioteket Sunne 14.25
Moa har åkt till Uno och jag sitter och fördriver tiden tills bussen går med att sitta vid datorn och skriva blogg. Hittade precis en sida med lite roliga gejor, www.bluefox.se för er som vill ha lite tips på födelsedagspresenter eller allmänt roliga och mysiga grejor åt er själva. Detta är verkligen min typ av shoppingsida. En sida full med massor av  nödvändiga och inte alls nödvändiga snygga saker att köpa eller i alla fall titta på och drömma om, så har ni tips på fler sådana sidor så får ni gärna tipsa!

Jag är mer en prylmänniska än vad jag är klädmänniska, jag vill mycket hellre köpa smågrejor till mig själv än kläder. Har förlorat väldigt mycket av mitt klädintresse, inte för att det har varit speciellt stort någonsin men nu är det nästan obefintligt. Fast jag börjar få tillbaka lite av suget efter att i alla fall få köpa någon ny snygg tröja. Har ju nästan inte köpt ett enda klädesplagg under hela hösten vilket beror på att jag dels inte haft tid och helelr itne pengar. Att flytta henifrån är verkligen inte något för den som använder hela sitt bidrag till pengar, det går bara inte. Det är så mycket annat man ska ha, till exempel mat. Och det är inte något av det billigaste man kan köpa måste jag säga. Fast jag har ända varit rätt duktig och försökt att handla mycket på lågprisaffärer och där sparar man faktiskt väldigt mycket pengar. Sparar så att man kan unna sig. Men att flytta hemifrån är ju verkligen inget jag ångrar, hade jag inte gjort det hade jag ju aldrig träffat och lärt känna alla nya fantastiska människor i min klass, hade jag inte flyttat hade jag heller inte kunnat bli mer aktiv i SSU Karlstad också hade jag inte fått lära mig hur det är att bo själv. Så det har absolut sina fördelar och nackdelar med att flytta hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback