Just Dance

Det gör ont i kroppen. I magen, ryggen, låren, axlarna och nacken. Jag har träningsvärk sen igår, men det är det värt. Var och dansade igår i 3 timmar. Först 1,5 timme med Cornleia Romot och sen 1,5 timme med Christopher Bergström. Var sjukt roligt och vi gjorde grymma koreografier, speciellt den vi gjorde med Christopher var helt otroligt rolig. Då dansade vi till Rihanna - Rehab. Oftast inte den musik jag lyssnar på men den var sjukt rolig att dansa till.

Blir dans idag också, och imorgon. Så jag får väl räkna med fler dagar med träningsvärk.

Så nu sitter jag här med mitt te och funderar på en andra frukost. Dagens godaste måltid an jag gärna tänka mig att ha en repris på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback