Kommunledarutbildning

Jag sitter hemma och tittar på "Reine och Mimmi i fjällen" en film från 1997 som faktiskt är ganska rolig. Lite halvt B så där men ändå kul att kolla på. Det är helt galet att den är mer än 10 år gammal, 1997 känns ju som att det var igår. Fast oj vad gammal jag lät nu. Men det känns så i alla fall.

Imorgon så ska jag träffa Fanny, det var ett bra tag sen. Ska bli kul att ses igen. Vi har oftast väldigt roligt om än väldigt knasigt när vi ses.

Fick reda på att jag får åka till Bommersvik på kurs med SSU efter nyår också! Blev väldigt glad över det, KLU är det då. Kommunledarutblíldning. Känns väldigt roligt! Så 2-7 januari blir jag borta.

Frågan är ju bara hur jag ska klara mig utan dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback