Julavslutning

Idag är det sista dagen i skolan. Eller dag och dag, vi ska till aulan 9.40 och se julavslutningen sen så ska vi säga hejdå till klassen så mycket till dag är det väl inte och sen är det jullov! Det är galet, 5 dagar kvar till julafton nu och jag kan inte fatta det. När det är så här kort tid kvar så brukar jag inte kunna sova på nätterna och natten innan julafton är det alls inget tal på att sova. Men dom senaste åren har liksom glansen och det fantastiska i julen försvunnit, inte så att jag inte tycker om julen och njuter för fullt av den, men mer som att det var så himla mycket mer roligare och spännande när man var mindre. Det är faktiskt lite sorligt. Men jag ska försöka få in julkänslan på riktigt när jag åker hem till sunne imorgon.

Ikväll så ska jag parta på Arena, nej. Det var inte sant. Fast jag ska vara på Arena, för dom som inte vet det så är det en nattklubb/bar som ligger vid stora torget i Karlstad. Och ja, det är 18-årsgräns där. Men jag ska tydligen ha en till visning som hårmodell idag klockan 23.30 där så dom som är över 18 och sugna på att se får gärna komma som lite stöd! Jag, nykterist och 16 år, mitt ibland alla fulla 25-årsfjortisar på arena. Bra kombo där! Men det blir nog kul i alla fall, lite status är det allt att få komma in och jag har ju faktiskt Moa med mig.

Lite bilder från Hårshowen i onsdags:
Julia Hårmodell
                                              JULIA AXELSSON
Malin Hårmodell
                                                   MALIN LINDER
Moa Hårmodell
                                                    MOA WIKLUND                   

Jag Hårmodell
                                                               JAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback