Höstångest

Nu har du säkert läst min rubrik och en gång för alla fastställt att denna tjej är verkligen lite knasig och yr i bollen ibland. Men det är faktiskt så, jag har lite höstångest. Elle åtminstone så fick jag en liten snudd på det nu när jag satt och läste i senaste numret av VR (veckorevyn) och det ståratt i nästa nummer så kommer man att kunna läsa om höstmodet! Jag fick en smärre chock och var tvungen att läsa raden om och om igen och insåg att det faktiskt stod så. Men det är väl inte höst än, tänkte jag. Men så kom jag på att det endast var 4 veckor kvar tills skolan börjar och det är väl ändå så mycket höst det kan bli. Det heter ju t.o.m. hösttermin så då är det väl höst? Men jag vill inte ha höst, jag vill att det ska vara sommar, sol och ledigt hela tiden. Och framför allt, jag är så oerhört nervös och orolig inför att bo själ i en lägenhet.

Så ångest var det här. Men jaja, jag överlever väl detta också^^

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, du kommer överleva. Och jag har bestämt att sommaren ska vara extra lång i år, så du kan ta det lught <3

2008-07-15 @ 22:07:29
URL: http://nightfight.blogg.se/
Postat av: christopher

Det är nog inte höstmodet du får ångest av, det är VeckoReveyn! VR är en ond tidning som styrs av hon Ebba-tjejen. Det är helt naturligt att få en ångest av sådan tidning!

2008-07-17 @ 14:22:25
URL: http://paranoidandroid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback