Sommar

Nu är det sommar på riktigt, det är varmt och outhärdligt men det är faktiskt sommar och det gillar jag. Fast på somrarna brukar man ju iofs vara ledig vilket inte jag är. Ska jobba hela veckan förutom söndag och nästan vecka blir det väl ungefär samma sak.

Jag längtar i alla fall tills på söndag, inte bara för att jag är ledig utan också för att jag ska åka till mitt favoritställe som jag har längtat efter hela sommaren. LISEBERG! Jag är nog troligtvis en av dom galnaste som åker till Liseberg, jag vill åka allt som alla andra inte vill åka för att dom antingen tycker att det är för läskigt, eller att dom mår illa av det osv. Men jag vill åka ALLT! Det är ju så sjukt roligt. Det har blivit lite av en tradition att åka till Liseberg varje år i min familj. En tradition som inte får brytas. Mamma kom lite i förbigående och sa att vi kanske skulle skippa Liseberg i år. Jag totalvägrade. Aldrig. Inget Liseberg, ingen riktigt sommmar.


Kommentarer
Postat av: Linda

JAG VILL ÅKA ALLT MED DEJ. men du får ha så kul och åka allt en extra gång, för mej :)

2008-08-02 @ 16:03:08
URL: http://nightfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback