Jobb

Jobb idag igen, har nu jobbat ungefär 3 gånger på Sunne Vattenland och det känns rätt bra. Stressigt och så inför premiären och väldigt mycket att göra men när jag väl kommit in i det så fixar det sig nog. Ska jobba igen imorgon då det kommer en kille som ska visa hur Slushmaskinen funkar kl. 17.00 och sedan ska vi på en föreläsning om hur vi ska bemöta våra kunder 18.00-20.00.

Väntar på att maten ska bli klar, jag är vrålhungrig. Sallad och fisk blir det. Mumma!

Idag kom Linda tillbaka :D Har saknat henne enormt mycket.

Btw, så fick vi tillbaka boken om mig själv som vi skrev i 7:an. Jag chockades rejält över hur dålig jag var på att skriva en bra uppsats. Nästan ínget innehåll också har jag klickat på entertangenten efter nästan varje mening. Illa var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback