Vattenlands personalfest

Idag har vi alltså haft personalfest på Vattenland. Efter en mycket hektisk dag för mig, Mia, Birk och Fanny så fick vi till slut äntligen provåka alla dessa vattenruschtkanor som man ser att alla andra åker i hela dagarna, fast vi fick ju åka dom lite på vårat sätt x)

Birk, Erik och Sbastian skadade sig väl lite grann, Birk åkte nästan ut i slutet av en ruschtkana och Erik och Sbastian slog i varandra när vi åkte 7 personer i mammuten och nästan välte. Men för övrigtså skadade sig inte så många. Jag fick ett skärsår när jag försökte klättra upp för en brant bana men misslyckades och åkte ner.

Ja, det var väl min dag i stora drag. See you folks^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback