Bränd.

Jag har varit ute i solskenet hela dagen tillsammans med mina Italienska vänner, det har varit riktigt trevligt. Förutom att jag har bränt mig, mina axlar och hunden under min hals är RÖDA! Fast än gör det inte så väldigt ont, Per-Arne var snäll och tog fram kylarsalva åt mig som jag smörjde in mig i. Jag är annars dålig på att smörja in mig, vilket ni förstår av detta inlägg. Jag tycker inte att det är så viktigt, vi är ju gjorda för att vara i solen. men när jag sa det till Alex sa hon en sak som fick mig att tänka om.
-Ja, vi är gjorda för att vara i solen, men inte för att vara under en sol utan ozonlagret.
Detta fick mig att börja fundera på om ag kanske ska börja använda solskydd i alla fall.

VARFÖR HAR VI FÖRSTÖRT VÅR JORD PÅ DETTA SÄTT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback