Musik

Jag är helt galen i filmmusik. Jag blir så väldigt berörd, speciellt av´tecknade filmers musik faktiskt. T.ex nu, sitter jag och lyssnar på en låt ur filmen med Babar, the best we both can be, och jag ruser i hela kroppen. Den är så sjukt fin också är det väl något slags barnaminne som kommer upp som gör att man blir ännu mer berörd. Här är iaf länken till låten, dock så är det en annan bild än vad det ska vara. Ska egentligen vara två elefanter som är söta tillsammans men det här får duga så länge : http://www.youtube.com/watch?v=rEWoSSfXhpU   enjoy it!
En annan film jag också blir väldigt berörd av är Rent, jag kan nästan sitta och gråta av lycka till finallåten som är skitbra :D. Dock så måste man nästan ha sett filmen för att uppskatta den, något som jag insett när mina kompisar bli lite småirriterade när jag spelar den hela tiden. Hur som helst så rekommenderar jag verkligen Rent, både som musikal och som film :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback