Sovmorgon

Har sovmorgon idag, men orkade inte sova så länge. Uno sover fortfarande för att jag ville inte väcka honom, vi har inte bråttom idag. Snart ska jag i alla fall äta frukost, känner att min mage är hungrig och behöver mat ^^

Idag ska jag och Uno jobba hemma hos mig. Vi ska måla, klippa gräset, putsa fönster osv. För att tjäna in pengar till barnen i Bolivia, det känns som en bra sak fast jag tycker att det är väldigt tråkigt att jobba hemma. Tiden går jättelångsamt. En halvtimme kan verka som flera år för mig. Men med en cd-bok och fint väder kanske det känns bättre :D. Vi behöver inte jobba så länge heller, 3 h sa mamma. Det borde man ju klara av.

Vid 4 ska jag och Uno cykla ner till Västerrottna för att ta bussen till Sunne, det är nämligen buggkurs ikväll igen :D. helt sjukt kul är det. Träffar massa roliga och nya människor vilket är sjukt kul^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback