Du är värdefull

WOHO! Och genast när jag uppdaterar så stiger besökarsiffrorna i höjder! Eller nja, det var nästan sant i alla fall. Dom steg till 6 personer idag ^^ Haha. Det är är inte lätt att vara fameous i bloggvärlden måste jag säga.

Men kändisskap är inte allt har jag hört, det finns så mycket annat som är viktigt. Till exempel att må bra och ta hand om sig själv. Jag var på föreläsning förra veckan där en tjej som hade haft anorexi pratade. Det var ganska intressant och hon pratade mycket om att man ska älska sig själv och förstå att man är bra som man är. Hon sa att man varje gång man såg sig själv i en spegel så ska man titta på sig själv och säga att man är värdefull. Jag tror att det är en riktigt bra grej att göra, om man säger det flera gånger på dagen så kanske man till slut inser att det faktiskt är sant.

På tal om ingenting så måste jag nämna att jag verkligen börjat få julkänslor nu och vill börja julpynta och baka pepparkakor! Och så måste jag börja skriva julklappslista till tomten så att jag får några julklappar..

Jag läste ut syskonkärlek för andra gången idag också. Fantastisk bok!

Syskonkärlek





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback