Copycat

För en liten stund sen då jag satt och nördade mig framför "One Tree Hill" så hörde jag plötsligt ett ljud som lät konstigt likt glassbilen, men det som var riktigt konstigt var att det inte var samma melodi. Men tydligen så var det så att någon annan glasskedja hade kopierat hemglass signal och gjort en egen typ av den. Dom har alltså kopierat hela deras företag, det är väldigt fejk måste jag säga men dock så blir jag ändå lika glad varje gång jag hör ett glassbilsljud, spelar ingen roll vilket företag det är, det är ju ändå glass! Mumma :D

Just nu ser det väldigt fint ut i min lägenhet, det är städat och ordnat och jag är riktigt nöjd med att bo här. Känns skönt att jag faktiskt kan klara mig själv, även fast jag gärna åker hem ganska ofta och får träffa familjen. Jag är nog ganska mammsjuk egentligen, fast när man bor hemma och har henne där hela tiden så ser man inte alltid hur skönt det är att faktiskt ha en mamma som finns där och lagar mat, städar ibland och tar hand om en. Så det är faktiskt ganska konstigt att inte ha henne där.

Imorgon ska min klass till museet och se en 60-tals utställning dom har där. Det är inte klokt vad bra det är att gå Estet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback