Kulturnatt

Jan kommenterade det förra inlägget och sa att jag just fått 100 poäng i fjortispoäng för att jag nördar One Tree Hill xD, haha, trots det så tänker jag fortsätta att vara fjortis framför tv:n!

Hur som helst så är jag tillbaka i Karlstad nu efter att ha tagit en kväll hemma i Sunne. Det är oerhört skönt att komma hem till mamma och syskonen och jag saknar dom direkt jag kommer tillbaka fast jag känner ändå att jag måste stå ut för min egen skull. Och om några månader hoppas jag att det kan kännas lite bättre, det här med att bo själv. Jag säger inte att det alltid är jobbigt och ensamt, men vissa dagar så blir det lite tomt. Men då får man bara rycka upp sig och tänka på allt bra det för med sig :D

På fredag är det kulturnatt i Karlstad :D, jag ska uppträda någonstans på gatorna mellan sex och sju så håll utkik efter en grupp esteter som troligtvis kommer att se lite småförvirrade och nervösa ut.


Ses vi där? :D


Kommentarer
Postat av: Linda

ÅH, jag vill komma och titta på vad det nu än är! Saknar dej darling, mer än någonsin.. får sätta upp en bild på alla er karlstadsbor i skåpet <3

2008-09-17 @ 18:47:58
URL: http://nightfight.blogg.se/
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Hallå hallå , händer det något roligt idag? :) Pussar!

2008-09-20 @ 14:34:17
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback