Skräckis

Moa var här och gästbloggade förut och berättade att vi skulle se skräckfilm på bio. Nu har vi gjort det! Och det är verkligen en upplevelse. Speciellt som det var en sjukt läskig film vi såg. Jag måste verkligen rekommendera filmen Mirrors till folk som gillar skräckfilm. Den är oerhört bra, fast jag nästan grät och mestadels låg i Moas knä och blundade och hållde för öronen så måste jag ändå säga att den är väldigt bra. Så den rekommenderas.

Imorgon ska jag ta mig samman och börja träna. Jag ska även gå runt på stan med Emmy och leta uttöjningar till henne och eventuellt ta ett hål till i mitt vänsteröra. Woho!


Här får ni en väldigt överexponerad bild på Emmy :D ENJOY!


Emmy


Kommentarer
Postat av: emmy

och varför har ingen kommenterat den ooooooerhört snyggve-bilden?! :O:O:O

haha x)

2008-10-02 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback