Spring Awakening

Jag har blivit så extremt dålig på att blogga. Fy skäms på mig! Men livet rullar väl på som vanligt. Jag går i skolan, kommer hem, käkar och sen tränar jag. Ungefär så går mina rutiner till. Så det finns väl inte så väldans mycket att skriva om kanske. Ikväll ska jag iväg och träna cirkusen i Tingvalla gympasal. Jag hoppas på att det går bättre än vad det gjorde förra gången för då gick det verkligen inte bra. Vi tränade trapets och det är något av det som jag tycker är svårast. Eller egentligen inte, det som är svårt är att svinga sig upp i trapetsen. Där uppe så går det ganska bra, jag älskar att bar akänna att man är i luften så jag skulle så gärna vilja vara duktig på trapets. Men då ska man ju faktiskt kunna svinga ordentligt. Jag får väl se till att öva på det idag då, ifall dom nu har trapetsen uppe vill säga. En sak har i alla fall gått riktigt bra på cirkusen och det är min bakåthandvolt, jag kan det ju än så länge bara med pass men jag måste säga att det går väldigt bra. Så snart så får jag väl börja öva utan pass.

Imorgon blir det Spring Awakening och då ska Emmy och jag dregla på snygghet nummer 1 ! xDSpring Awakening

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback