Tv-nörd

Gah, vad jag nördar "One Three Hill" just nu. Vill inte missa ett avsnitt, och det käns lite kobbigt eftersom att dom går varje dag 10 över 4 på 5an. Så det är ganska svårt att passa in. Men oj vad bra det är, jag sitter som klistrad framför tv:n och i just det här avsnittet så började jag gråta av lycka i slutet xD. Jaja, mitt sjukliga behov av det kanske går över förr eller senare.

Imorgon så är sista föreställningen med "Krabat" på Isgård och det känns riktigt bra. Jag känner varken att jag har tid eller ork för det just nu.

Kommentarer
Postat av: Jan

Jävlar du är lite efter det här på fjortisgrejor :O Iaf så fick du nyss +100 i fjortispoäng.. One tree hill är verkligen fjortisens uråldriga tv-show... :/

2008-09-15 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback