Dans igen :D

Har kommit hem från dansen för någon timme sedan  och nu sitter jag och kollar på Främmande fågel på tv. En kriminalserie av Anna Jansson som är rätt bra, det är kul att se den också för att jag har läst boken. Så jag pendlar lite mellan att se och att skriva blogg och att prata med folk på msn just nu. Men jag är ju tjej så det går alldeles finemang.

Dansen var bäst, jag är så nöjd och glad att jag har börjat igen för det kändes ganska tomt då jag inte hade nån dans längre. Så nu är det modernt som gäller på tisdagar för mig mellan klockan 19.00 och 20.20. WUNDERFUL! Vi övade på akvariedansen och det gick väl sisådär eftersom att jag inte gjort den förut. Men jag försökte i alla fall.

Spring Awakening var fantastisk och jag var helt i extas. Jag och Emmy dog nästan av hans snygghet xD

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, dans är så underbart befriande!

2008-10-01 @ 18:50:36
URL: http://hyacinthuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback