En helg hos Hanna , // Syster yster.

Tjoo ^^ nu är det Hannas syster Moa´som skriver här.
Jag har varit här den här helgen på kulturnatta och träffat massor av roligt folk. Jag fick en 60-tals look också. Så småningom kanske jag ska försöka göra nån kul look med Hannas hår.

Jag har säkert klagat hundra gånger på att det kostar så mycket att åka buss till Karlstad från Sunne, jag har säkert slösat 200 kronor på buss den här helgen. Jag bara kastar bort mina pengar snart har jag inget kvar.  KOLLEKTIV TRAFIK SKA VARA GRATIS, tycker jag :)

Var på cirkus tidigare idag och jag frös nästan ihjäl så jag gjorde inte så mycket. Jag iaktog för det mesta. men trapets gjorde vi . Vi tränade fall från svank till fot och till knäveck. Så nu har jag skrapat upp nästan hela översidan på ena foten. Men men, det läker nog.

När jag kom till Hanna så var jag lite seg och deppig, så Hanna muntrade upp mig och nu ska vi snart gå på bio. Mirror heter den^^.-.   Det är en skräckfilm tror jag. Hoppas den är bra., Vi ville se på Patrik 1.5 men det fanns bara spridda platser och det hade inte varit lika kul.

Nu kommer en bildgåta:

Vad är det här :

n__________________________________________________________________________n





Svar: en glad val! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback