Stor dag!

Den här torsdagen blir en ganska händelserik dag. Ska iväg till skolan snart och där ska vi nu på morgonen ha genrep inför eftermiddagens föreställning. Vi ska spela "cirkuspoesi" på poeifestivalsfinalen. Har inte riktigt börjat känna någon nervositet än men det kommer nog eftersom att vi ska spela i aulan där det troligtvis kommer att vara ganska mycket folk. Min roll i föreställning är helt enkelt att jag läser en dikt tillsammans med Dan och Emmy som gestaltar den sen så är jag med lite här och var men inte som någon stor roll. Känns kul att få göra det här inför skolan, jag vet inte om det är det bästa vi har gjort men det är i alla fall rätt kul. Jag tror att det blir bra!

Efter föreställningen sätter jag mig på en buss till Sunne där jag ska ha min första körlektion. Kommer bli riktigt roligt, har ju kört ganska mycket så jag har ju bra koll och så men det ska bli intressant att köra med en lärare som då kan säga vad jag behöver träna på och vad jag ska förbättra. Eftersom att dom är utbildade och proffs på att köra bil så är dom kanske lite mer pålitligare än mamma. Jag är i alla fall väldigt entusiastisk inför detta, kommer bli roligt.

påskgodis i mun
Bild tagen under en av dom första vårdagarna i år. Våren är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback