LEDIG.

Nu har jag jobbat sista dagen på Sunne Vattenland för i år. Var egentligen meningen att jag även skulle jobba imorgon men kände idag på jobbet hur skönt det skulle vara att få vara ledig istället och då tog Mia mitt pass istället. Lite separationsångest är det väl kanske, man har ju ändå jobbat där hela sommaren och det blir ju en ganska stor del av ens liv då. Men nu får det faktiskt vara nog med jobb, måste få vara lite ledig innan skolan börjar i alla fall.

Blev lite besviken på expert i Sunnes öppettider, 10-13 på en lördag? Är det inte då man har kunder? Då borde man i alla fall kunna tänka sig att ha öppet till fyra så att såna stackare som mig kan hinna dit efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback