Sliten.

Första riktiga skoladagen idag och jag känner redan vid nio på morgonen hur energin börjar ta slut. Att man sedan ska ha en teaterlektion på 2 timmar och 20 minuter kändes inte så väldigt peppande. Men det gick ju förstås bra och resten av dagen flöt på som vanligt och dessutom så fick vi sluta en timme tidigare än väntat. Men ändå, nu gäller det att börja gå och lägga sig på kvällarna och få in lite rutiner så att man orkar med skolan.

Har ni några tips för att orken inte ska försvinna direkt man sätter sig i klassrummet?

Kommentarer
Postat av: Katie

Jag har tyvärr inga tips. Jag vet inte hur många gånger jag somnade då jag gick gymnasiet. Nu börjar jag ofta morgonen med en kopp grönt te och så fort jag sätter mig i klassrummet äter jag en banan eller nåt...

Det kanske hjälper :P

2009-08-25 @ 15:22:15
URL: http://katie.blogg.se.
Postat av: Sofia Werlin

Jättefin design du har :D

2009-08-26 @ 00:27:20
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback