fina tjejer är guld värda.

Det finns verkligen massa grymma brudar därute. Träffade en härlig tjej idag som gav mig massa ny inspiration för att fortsätta jobba med jämlikhet, feminism och tjejgrupper. Det kändes bra att få känna att det faktiskt finns fler därute som vill samma sak som jag och som vill hjälpa mig med det. J'ai trés heureux!

När man pratar om fina tjejer så var jag och mina två brudar Malin och Moa i Arvika i Lördags. Där såg vi världens finaste konsert med världens finaste artist. Laleh gjorde min helg, min månad och mitt år. Hon var fantastiskt, fick fem plus i NWT och hundratusen plus i mitt hjärta. Man måste nog ha varit där för att förstå känslan men jag ska i alla fall försöka ge er lite Laleh - feeling med bilder jag tog.



Peppade till tusen!


Finaste tjejerna har jag som vänner.








Every day I awake in a different shape
Jag har inte glömt hur det är att älska


Inte ens dom fulla och fula raggarna på McDonalds kunde förstöra vårat lyckorus.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback