imorgon...

Nu är brännblåsan uppsvullen till dubbla storleken sen igår med formen av en geleråtta. Jag kan inte säga annat än att jag var jäkligt klantig som brände mig på knäcken. Men det går inte att göra något åt nu, får bara vänta ut det och hoppas att det inte gör lika ont i morgon på julafton.

Bor i ett snöparadis just nu, två decimeter snö och minusgrader. Det kan nog inte bli finare. Tittar ut genom mitt fönster och ser hur äppelträdens grenar hänger tunga ner alldeles vita och frostiga. Jag kanske tar en skidtur sen, om jag kan få på mig vanten utan att blåsan spricker. AJAJAJ!

Kommentarer
Postat av: daniella

TÄVLA I MIN BLOGG OM ATT BLI VECKANS BLOGG!

2009-12-23 @ 11:20:43
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback