The Poets

Jag har pånyttuptäckt ett band jag lyssnade lite grann på när jag var yngre. The Poets! "HAHA" tänker ni då, "det är ju bandet som Jimmy Jansson spelade i" och jajemen det är det. Men jag måste säga att jag gillar hans musik mycket mer från tiden han var med i poets än nu. Dom har faktiskt en del riktigt bra låtar, så det är ett hett musiktips från min sida. Skulle säga att dom spelar någon slags lugn rock som kan vara rätt skön att lyssna på.  För övrigt kan jag ju skryta lite med att dom faktiskt spelade på en väldigt liten lokal festival innan dom var kända som jag var funkis på när jag var typ åtta så indirekt har jag ju faktiskt träffat dom, haha.

Kommentarer
Postat av: Daniel kocken Pettersson

Självklart :P allt för dig my love ^^ (A). Puss

2009-02-05 @ 23:38:46
URL: http://pettmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback