Finbesök

Nu har min familj lämnat mig för att ta en cykeltur på Klarälvsbanan, anledningen till att jag inte följde med idag trots att det var något av det bästa jag gjort i sommar förra gången vi cyklade var för att ikväll kommer Emelie och förhoppningsvis Linda hit. Mina härliga polers som jag inte har träffat på länge eftersom att vi numera går på olika skolor som ligger i olika städer och dessutom så bor vi inte ens i samma lilla miniort längre. Vi tänkte därför passa på att ses nu när det är sommar och jag är hemma.

Men innan dom kommer har jag passat på att sova ute i solen och lyssna på min senaste ljudbok. Anna Janssons Inte ens det förflutna, är det som snurrar i cd-spelaren just nu. Men nu måste det städas undan lite i allt stök som ABSOLUT inte jag har ställt till med innan mina fina gäster kommer.



Det är inte bara jag som tar det lungt när familjen är borta




I min fina nymålade stola med mitt korsord i handen och en ljudbok i örat så är det härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback