Hemma från Ransäter

Nu är Ransäterstämman slut och jag kan nu dansa både polska, schottis och slängpolska ganska bra. Det känns riktigt grymt och jag har även fått se härliga band som spelat folkmusik. Höjdpunkten var ju när Folkbeat spelade och jag och Alicia satt som två ljus och lyssnade hela konserten. Det var riktigt bra och kul att dom var så många som spelade, det gjorde väldigt mycket. En annan grupp som också var grymma som vi såg var Nordic, han som spelade nyckelharpa hade sån härlig utstrålning och förutom det så var musiken något extra. 

Efter detta går jag runt och nynnar på olika låtar som jag har hört och försöker att komma ihåg stegen till mazurka!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha, vi var verkligen Folk Beats största fans tror jag :) puss på dig Hanna!

2009-06-08 @ 13:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback