Karlstad Stadslopp

Har varit en helg utan dator i sunneskogen. Men nu är jag och min dator återförenade och jag kan lägga upp lite bilder från Karlstad Stadslopp som jag var på och hejade i lördags. Mamma sprang på en jättebra tid, 48 minuter. Alltså enligt hennes mål så hon var riktigt nöjd. Per-Arne åkte inlines ändå ut i trädgården och åkte också bra så detta firades sedan på kvällen med middag på Cazanova.


Mamma innan loppet.


Per-Arne efter hans lopp, han ser rätt lugn ut även fast han precis åkt 10 km.



Per-Arne ville vara mitt i centrum då det var dags för löpningen!


Bild från Torstens lägehet där Mamma, Per-Arne och några kompisar till dem samlades efter loppet.

Härligt att det finns folk som faktiskt tycker att det är kul att springa! Själv kör jag på med min gympaträning på friskis, det är lite mer min grej. Funderar faktiskt på att nu i sommar passa på att träna lite på Spa i Sunne där dom har riktigt bra träningspass. Kunde vara skönt att få lite träning nu när man är ledig också!


Kommentarer
Postat av: stina

ja de borde de verkligen gjort.. synd de åkte ur

2009-06-15 @ 22:03:28
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Linda S

Åh, hör av dig om du ska träna på spa! :D Jag har ju kort där, men ingen motivation.. Skulle vara kul att träna tillsammans någon gång! Kram

2009-06-16 @ 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback