Laktosintollerant = Havredryck

Idag har vi en ledig dag. Kändes bra att få sova till halv 11 imorse och sen äta mums-frukost eftersom att det är min och Malins specialite! Det har bara blivit så att varje gång vi ses och sover över så äter vi massa frukost, båda gillar frukost och då är det väldigt roligt att göra den tillsammans. Idag blev det ägg, kiwi och flingor och jag försökte mig på att ha havredryck till flingorna istället för vanlig mjölk och det var faktiskt helt okej. Ska verkligen ta tag i mig själv och köra helt laktosfritt ett tag eftersom att jag troligtvis inte tål det så bra. Men än så länge så har jag inte riktigt orkat att göra den omställningen helt och fullt. Men om jag kan börja tycka om havremjölk så ska det kanske gå?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback