Peace and love

Hinner knappt med någonting annat än att äta och sova när jag jobbar så här mycket. Igår blev det 9.5 timmar och idag 11. Lite tufft, men imorgon är sista dagen innan några dagars ledighet innan det drar igång på riktigt på söndag. Fast för mig känns det som att det drar igång på riktigt veckan efter det för nästa vecka jobbar jag bara en dag och sen åker jag till Peace and Love på onsdag med Malin. Har sett spelschemat nu och det ser riktigt grymt ut och jag börjar längta dit riktigt nu.

Ska någon av er på Peace and Love i år? :)


Så här kul ska vi ha på P&L (nästan i alla fall!)

Kommentarer
Postat av: novembersara

SV: JASÅ? :) Nej men det har gått fort för dom :) Åh, ska du på P&L?! Bor du i Dalarna eller? :)

2009-06-16 @ 22:11:18
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Camilla

sv: det är tragiskt att man faktiskt ska behöva ställa klockan så tidigt när man har sommarlov. som tur är ska jag inte jobba på en hel månad, men sen lär jag väl få ställa klockan på typ halv sex...

2009-06-16 @ 22:16:57
URL: http://camiillan.blogg.se/
Postat av: emmy

SE LAAKSO ÅT MIG!

2009-06-18 @ 23:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback