Skolavslutningen närmar sig

Nu är det inte många dagar kvar i skolan. Idag är nog sista "vanliga" dagen och inte ens den är speciellt vanlig. På svenskan ska vi bara lämna tillbaka alla våra böcker och på historian är det betygsprat. Inte så ansträngande alltså men det känns som att jag börjar få lite separationsångest från skolan. Det är självklart kul att få sommarlov men man känner ändå att det är någonting som kommer att saknas. Jag åker ju hem till Sunne och jobbar hela sommaren och då kommer det ju inte bli så att jag kommer att få träffa dom i klassen så mycket. Det känns lite tråkigt men jag får väl åka in till Karlstad på mina lediga dagar. Men det känns i alla fall väldigt bra att jag har två år kvar och har någonting att komma tillbaka till!

Kommentarer
Postat av: Matilda

tack så mycket!

jo det kan man väl säga att jag har, det är ju mitt heltidsjobb :-) är du nyfiken kan du kolla i portfolion under "kategorier", där finns några av böckerna!

:-)

2009-06-04 @ 17:13:39
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback