Akuten

Inatt har jag suttit på akuten i fem timmar och jag hade antagligen fått suttit i fem timmar till om det inte hade varit så att jag faktiskt gav upp och gick hem vid 1 på natten istället. Att jag var där berodde på att jag skadade handleden på cirkusen och fick ont och det kändes att någonting inte var riktitgt rätt så då bestämde sig Emelie för att följa mig till akuten. Men eftersom att det inte gick att få någon tid där inom dom närmsta timmarna så tänker jag idag istället gå till skolsyster och se vad hon kan göra, exempelvis ge mig en remiss till röntgen så att jag slipper vänta så jäkla länge. Tråkigt däremot att jag nog missar ganska mycket av leken med niorna som söker teater idag men jag ska försöka att vara där lite grann i alla fall.

Nu ska jag ta en banan så att jag överlever dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback