Födelsedagsfirande med pappa

Nu är det helg! Och i helgen så blir det mys med Malin, ukm, födelsedagsfest, mys med Moa, kanske shopping med Moa och möte!

Och jag som trodde att jag inte skulle ha någonting alls att göra denna helgen. Haha, men det är väl så att man hittar saker allteftersom.

Igår träffade jag pappa och vi firade min födelsedag med middag på Vero och bio på kvällen. I present så fick jag själv välja ut nånting jag ville ha och eftersom att min plånbok var alldeles för liten så gick vi och tittade på en ny. Och jag hittade faktiskt en skitsnygg färgglad björn borg plånbok som han köpte till mig. Så nu sitter jag och gottar mig för att jag har en sån tjusig plånbok. Det är alltid så roligt att ha nya lite exklusiva saker!

På kvällen så såg vi "Män som hatar kvinnor". Jag tyckte den var jättebra fast ganska otäck, men jag har ju läst böckerna så jag visste ju vad jag hade att vänta så jag var ändå beredd. Oftast så brukar jag tycka att filmerna är väldigt mycket sämre än böckerna men vad det gäller den här filmen så tyckte jag att den var i samma klass som boken och det gjorde mig väldigt glad. För det är verkligen inte lätt att vara på samma nivå som dom böckerna!

plånbok

Min nya SNYGGA plånbok!


Kommentarer
Postat av: Linda S

MEN VAD FIN! vill-ha-begär xD

2009-03-13 @ 17:49:51
Postat av: Åsa

Åh vad fin! :)

2009-03-13 @ 18:01:26
URL: http://ministark.tk
Postat av: anna björkman

väldigt snygg! saknar dig kusin <3

2009-03-13 @ 19:04:25
URL: http://www.annaburkman.devote.se
Postat av: chris

Jag maste fa fylla i... grymt harlig planbok! Den kanns lite queer! AVUNDSJUK!

2009-03-14 @ 15:27:32
URL: http://paranoidandroid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback