Fortsättning akuten

Blev en tur till akuten idag också, skolsköterskan tyckte att det var bäst så och det tyckte väl jag också även fast jag är väldigt trött på det stället nu. Men hursom så var skolsköterskan väldigt gullig och skickade med mig frukt och lindade min trasiga handled och då kändes det i alla fall lite bättre. Sen så fick jag sitta där på akuten en stund för att sedan röntgas, när jag satt i väntan på röntgen så kom världens finaste flickvän Malin och kramade om mig och gav mig godis och då blev världen helt plötsligt så mycket ljusare. Det visade sig dessutom att jag inte hade brutit armen utan att det bara var en stukning, kändes bra eftersom att det inte är hur kul som helst att ha gips. Nu ska jag sova, det blev inte mycket sömn inatt. Så inget SSU eller någon dans för mig ikväll. Här ska det slappas!

Det är vår i luften!

mskros
Bild från April 2008
Snart så kommer blommorna och gräset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback