SSU Värmlands nya distriktsstyrelse

Nu var det längesen jag bloggade, men nu är det dax igen!

I helgen så var det DÅK, distriktsårskonferens, för SSU Värmland. Då var vi i mitt hemställe Sunne på ett hotell som heter Solbacka Gästgiveri, riktigt roligt att få vara lite nära hemma för en gångs skull. På DÅKen så fick vi en ny distriktsstyrelse där jag och 8 andra till ingår.

Distriktsstyrelsen SSU Värmland 2009:
  • Otto Keyser - Ordförande
  • Amir D - Kassör
  • Linda Elmerup - Ledamot
  • Manuel Larsson - Ledamot
  • Hanna Wiklund - Ledamot
  • Christoffer Sonesson - Ledamot
  • Emelie Asplund - Ledamot
  • Kenny Svensson - Ledamot
  • Johanna Jakobsson - Ledamot
På torsdag är det meningen att vi ska ha vårat första telefonmöte, det innebär alltså att istället för att ses alla tillsammans på ett vanligt möte så ska nio personer prata i telefon med varandra samtidigt. Känns lite knepigt men det verkar som att dom gjort så här tidigare så det ska nog gå bra. Bara inte alla pratar i mun på varandra, då blir det nog lite svårare att få till något bra möte.

Hur som helst är jag jätteglad att jag fått chansen att sitta i distriktstyrelsen i år så tack så mycket alla värmlands-ssuare för  erat förtroende.

ssu
Trackback