Hjälp med bloggdesign, snälla?

Gick upp lite tidigare idag för att kunna lämna in mitt "miniprojekt" om p-piller till Mats. Ska snart iväg till skolan och skriva ut det och sen ska jag åka till museét för idag är det ännu en föreställningsdag med ESOn och idag ska våran grupp visa upp. Känns riktigt kul och jag hoppas att det går bra. Får se om alla kommer också, känns lite för bra för att vara sant att alla ska vara friska och inte skolka.

Har verkligen upptäckt att det är kul att blogga och känner att jag kommit in verkligen i det här bloggflödet. Men ett jätteproblem jag har med min blogg just nu är att min design är otroligt tråkig. Har ju som ni se kvar en mall som blogg.se erbjuder sina bloggare att ha och jag kan ju säga som så här att jag inte har den för att jag tycker att den är speciellt snygg. Nej! Problemet ligger nämligen i att jag är otroligt kass på design och klarar inte av att göra ens en enkel bloggdesign. Så nu är min fråga till er därute, är det möjligtivis någon som vill förbarma sig över min blogg och hjälpa mig med att göra en bloggdesign till mig. Behöver inte alls var något särskilt häftigt. Bara någonting som visar lite vem jag är och som är snyggare än det jag har nu. Så "snälla, snälla, snälla" citat Carolina Af Ugglas, hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hah, blä jag hatar den där "snälla" låten :P

Men det där med bloggen. Jag har också problem med att snygga till den. Fast jag har ju då min mamma som brukar hjälpa mig. Men det finns väl olika sidor där man kan få hjälp till att piffa upp sin blogg.. :)

Jag var nog inte till någon större hjälp men ändå :P

2009-05-18 @ 00:53:17
URL: http://shanlisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback