Shoppingtur

Måndag idag. Faktiskt en dag i veckan som oftast är riktigt bra. Kanske beror på att det är en slags nystart då det börjar en ny vecka då vad som helst kan hända. Låter klyschigt men så känns det.

Har i alla fall varit mycket ute idag. Slutade klockan två och då gick jag och Moa och fikade på Melkers som ligger i Duvanhuset. Dom hade god latte med smak som jag köpte och Moa köpte en god smoothie. Jag köpte också en äcklig citronmuffin som var jätteflottig och konstig. Ingen hit direkt! Sen så åkte Moa hem och jag gick ut på stan och tittade runt lite. Fyndade på riktigt och köpte mig ett par skor på Din Sko för 49:-, precis samma modell som dom som jag redan har och som är så trasiga att jag egentligen inte kan ha dom så jag blev väldigt glad att jag äntligen hittade ett par med bra pris! Köpte även strumpor och en tygkasse. Fick ju lite motion på det hela också eftersom att det tar ganska mycket på en att gå runt och shoppa.

Nu på kvällen så var jag och Emmy och såg genrepet på teatertreornas föreställning. Dom spelade Oidupus och det var riktigt bra måste jag säga. Snyggt gjort och det var som jag sa till dom gripande på något sätt. Skulle vara kul att se den riktiga föreställningen då allting är färdigt och som det ska vara. För dom som vill se den så spelas den på Tempelriddaren onsdag, torsdag och jag tror även att dom spelar fredag den här veckan. Något jag kan rekommendera för den som gillar teater!

nya skor
Mina nya fyndskor och tygkassen!

Kommentarer
Postat av: Petra

låter som en mycket trevlig dag! :)

2009-05-05 @ 07:46:37
URL: http://peekstyle.blogg.se/
Postat av: Jennie

coola skor :)

2009-05-05 @ 08:37:37
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neä men självklart behöver man inte tycka det, finns massa andra som som är mkt bättre och snyggare, alla har sin smak :D

2009-05-05 @ 11:22:51
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: E

cool kasse

2009-05-06 @ 11:35:13
URL: http://santippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback