SOL

Har vart en jättebra dag hittils, solen skiner och det är sommar ute. Har varit och gått med i dansormen med kulturskolan vid 10.30 och sedan så har jag varit ute och cyklat. Cyklade bort till skutberget där jag satt och läste i solen och sedan cyklade jag till IKEA och käkade lunch. Nu är jag hemma och peppar inför dansuppvisningarna vi ska ha ikväll på arenan i Karlstad. En klockan 18.00 och en klockan 19.30 så ni som har vägarna förbi kan komma och kolla. Det är helt gratis!

En annan sak som händer idag är att mamma springer Stockholm Marathon, det är 25 grader varmt men hon gör det ändå. Bra mamma jag har! Själv så känner jag att något Marathon kommer jag nog knappast att springa i mitt liv. Den genen har jag inte ärvt. Men vem vet? Nån gång kanske jag också får upp ett springintresse.

Kommentarer
Postat av: Emma

om du gillar foto. kolla gärna in mina bilder :)

2009-05-30 @ 20:18:18
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback