Tisdag

Somnade alldeles för sent igår. Man kan ju tycka att jag borde kunna somna som en stock eftersom att jag inte sov så mycket i helgen men så var det verkligen inte. Jag låg bara där och tänkte och försökte räkna får och efter en och en halv timme med lampan släkt så kanske jag somnade. Och då var klockan alldeles för mycket! Men jag är ändå rätt pigg idag så det ska nog gå bra. Ska steppa nu på morgonen som vanligt på tisdagmorgar och sen i eftermiddag ska jag på ssu-möte och planera lite inför vårruset imorgon som jag ska, hör och häpna, medverka i. Men ska nog ta det rätt lungt. Man får ju välja hur snabbt man vill springa och det är mest som en kul grej och för att Jonas Gunnarsson ska få lite pr.

Ikväll är det kval till eurovision song contest. Ska kolla om jag inte känner mig alldeles för trött!


Vi är alla stenar som passar olika bra tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback