Urix 2009 i Söderhamn

Sitter och slappar lite nu innan jag ska iväg och dansa ikväll. Repar inför dansföreställningen som vi har nästa helg. Våryran! Så ni får jättegärna komma och kolla på lördagen, jag kommer att dansa i två nummer.

Men nu till helgen så är det Urix som gäller. Kommer bli jättekul att få åka dit i år igen och kanske träffa lite folk som man träffade förra året och en del nya människor. Imorgon ska jag, Dan, Emmy och Malin göra plancher inför Urixtåget som är på torsdag i Söderhamn. Så om det mot förmodan är någon Söderhamnsbo som knappar sig in på min blogg så tycker jag att ni ska komma och titta. Kommer att bli riktigt grymt!

Inte mycket kvar i skolan nu. Sista nationella idag. Sommarlov snart.

Kommentarer
Postat av: sannie

tack så jätte mycket :)



ps. jag är också med i tävlingen ;) d.s.

2009-05-19 @ 21:26:22
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback