facebooknörd.

Snart har jag både en fungerande mobil och en kamera. Det kan inte bli bättre. Då ska det äntligen få komma upp lite nya bilder här på bloggen. En bild säger mer än tusen ord, sägs det och det tror jag stämmer. En blogg utan bilder är som en prinsesstårta utan marsipan. Inte bra!

Sitter här med min tekopp och filosoferar (läs: leker med mitt café på facebook och borde gå till skolan). Idag är det matteprov, det känns bra. Jag är nog den enda i klassen just nu som gillar matte men det är nog faktiskt ett av mina favoritämnen. I Matte B är allting så logiskt och det går ihop för mig så jag hoppas att det går bra på provet idag. Det borde det göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback