on my way.

Idag har jag tagit ett steg närmare mitt körkort. Gick riskettan idag, vilken är en obligatorisk kurs om alkohol och droger i trafiken. Kan inte säga att jag lärde mig speciellt mycket tyvärr och som körskoleläraren sa så ärligt så bär kursen för dom som redan är medvetna om riskerna i trafiken onödig och för dom som inte är medvetna om detta så kommer knappast tre timmar ändra deras beteende. Men som sagt är kursen obligatorisk så det är skönt att det är gjort.

Inte många dagar kvar på lovet nu. Det gick snabbt, men skolan känns faktiskt inte helt fel att komma tillbaka till. Repetitionerna inför Peter Pan är i full gång, underbart!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas att du får en trevlig helg!

2009-10-30 @ 22:32:39
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Tack. :) Hoppas det går bra med ditt körkort!

2009-10-30 @ 22:34:28
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback