Dubbelbokning.

Det är så tråkigt att ha dubbelbokat sig själv. Imorgon var det meningen att jag och Malin skulle plugga matte, baka och ha det allmänt mysigt men så kommer jag på nu att det går ju inte alls. Jag ska ju iväg på möten hela eftermiddagen när skolan har slutat. Ett roligt möte i och för sig med Emmelie och planera tjejgrupp men just nu känns det tungt att behöva tacka nej till slappeftermiddag med sockerkaka. ATTANS!

Känns konstigt för det är verkligen inte ofta jag dubbelbokar mig på det här sättet. Brukar ha all tid i världen till att umgås med folk men någon gång måste väl det hända också.

Kommentarer
Postat av: mallis

<3

2009-09-27 @ 13:48:22
Postat av: Anna

ja verkligen, de är superskönt :)

2009-09-27 @ 15:37:18
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback