Morgonklippning.

Gick upp extratidigt imorse eftersom att jag ska klippa mig kvart i 8 idag. Fick ta en tidig klippning så att det inte skulle gå så lång tid mellan klippningen och färgningen så därför klipper jag mig alltså istället för efter skolan har slutat så innan. Rätt smart egentligen, då behöver man ju inte fixa håret på morgonen för det gör ju någon annan och sen så får man visa sin nya frisyr direkt. Jag hoppas på att det blir bra!

I och för sig så gick jag nog upp lite för tidigt imorse ändå. Gick upp klockan 6 och nu när jag nästan är klar så har jag 45 minuter kvar innan jag ska gå. Tänk vad skönt det hade varit att sova dom timmarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback